پیام تبریک دبیرکل انجمن کشتیرانی به مناسبت روز جهانی دریانوردی

به گزارش روابط عمومی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران ، مسعود پل مه دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران طی پیامی 26 سپتامبر روز جهانی دریانوردی را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
در آستانه روز جهانی دریانوردی، اهمیت و جایگاه رفیع این صنعت در بسط و گسترش تجارت جهانی و تأمین ارتباطات بین‌المللی را باید به روشنی به تصویر کشید. دریانوردی، به عنوان عرصه‌ای پویا و متعهد، همچون پل‌های ارتباطی بین ملت‌ها عمل می‌کند و نقش اساسی در پایداری و رونق اقتصادی ایفا می‌نماید.
دریانوردی، با تکیه بر دانش و تجربه دریانوردان و تلاش بی‌وقفه ایشان، همواره نقشی کلیدی در پویایی اقتصاد جهانی و ارتباطات بین‌المللی ایفا کرده است. این روز، فرصتی است تا ضمن تقدیر از همت والای این عزیزان، به تعهد و مسئولیت خطیری که در راستای تداوم جریان‌های تجاری و اقتصادی بر دوش دارند، ارج نهیم.
از زحمات شبانه‌روزی دریانوردانی که با تحمل دشواری‌های سفرهای طولانی و مخاطرات بی‌پایان دریاها، پرچم ایران را با افتخار بر امواج پهنه‌های آبی جهان برافراشته نگاه می‌دارند، تقدیر و تشکر می‌نمایم. باشد که در سایه همت و تلاش خستگی‌ناپذیر شما عزیزان، صنعت دریانوردی ایران روزبه‌روز پربارتر و بالنده‌تر گردد.
مسعود پل مه
دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.