در نود ونهمین اجلاس کمیته ایمنی دریانوردی بررسی می شود؛ مهاجرت های غیر قانونی از طریق دریا / سرقت مسلحانه علیه کشتی ها

 

نماینده ایران در سازمان بین المللی دریانوردی گفت: استانداردهای هدفمند در ساخت کشتی ها و مهاجرت های غیر قانونی از طریق دریا در نود و نهمین اجلاس کمیته ایمنی دریانوردی بررسی می شود.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، ماندانا منصوریان درباره آغاز به کار نود ونهمین اجلاس کمیته ایمنی دریانوردی در لندن، افزود: در این اجلاس موضوعات مهمی در دستور کار قرار گرفته است. استانداردهای هدفمند در ساخت کشتی ها و ممیزی از موسسات رده بندی عضو آیاکس، از مباحثی است که در اجلاس یاد شده مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: ایمنی کشتی های غیر کنوانسیونی که در مناطق قطبی تردد می کنند، ارزیابی و رژیم حقوقی کشتی های خودکار و بدون خدمه MASS، توانمند سازی و ارایه کمک های فنی برای اجرای اسناد تازه تصویب، دزدی و سرقت مسلحانه علیه کشتی ها و مهاجرت های غیر قانونی از طریق دریا از دیگر موضوعاتی است که در نود ونهمین اجلاس کمیته ایمنی دریانوردی در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده ایران در سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو) خاطرنشان کرد: نود و نهمین اجلاس کمیته ایمنی دریانوردی از تاریخ ۲۶ اردیبهشت شروع شده است و تا ۴ خرداد در مقر سازمان بین المللی دریانوردی ادامه دارد. در این اجلاس هیات ایرانی متشکل از نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی، نمایندگان شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفتکش و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در آیمو هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.