عضو اتاق بازرگانی ایران: کاهش تعرفه های بندری در تمام بنادر ضرورت دارد

 

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: کاهش تعرفه های بندری اتفاق مهمی در تجارت و توسعه صادرات کشور است ولی درخواست تجار و صادرکنندگان کالا این است که تعرفه های بندری در تمام بنادر یکسان شود.

به گزارش سی نیوز، عبدالرسول ابراهیمی درباره کاهش تعرفه های بندری توسط سازمان بنادر و دریانوردی از ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، افزود: این سازمان برای آنکه تجارت کشور رونق گیرد کاهش تعرفه های بندری را در دستور کار خود قرار داد و خوشبختانه تعرفه ها روند نزولی پیدا کرد.

وی ادامه داد: یکی از خواسته های تجار از سازمان بنادر و دریانوردی، یکسان سازی تعرفه ها در تمام بنادر کشور است. در برخی از بنادرتعرفه های بندری کاهش خوبی داشته است اما در بندری مانند بوشهر که عملیات تخلیه و بارگیری کالا در آن زیاد است، می توان تعرفه ها را بیش از این کاهش داد.

عضو اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی برای حمایت از تجار کارهای بزرگی در خصوص تعرفه ها، سهولت عملیات تخلیه و بارگیری انجام داده است .همچنین به صورت متناوب در نصب تجهیزات به روز با هدف سرعت در عملیات تخلیه و بارگیری کالا، اقدام می کند.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.