شصت و چهارمین شماره نشریه تخصصی حوزه دریایی و بندری «بایندر» منتشر شد

شصت و چهارمین شماره نشریه تخصصی حوزه دریایی و بندری «بایندر» منتشر شد.

به گزارش سی نیوز، در این شماره به طور ویژه به پرونده «سرمایه‌های انسانی دریایی و بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان» پرداخته شده است.

بر اساس این گزارش، در شصت و چهارمین شماره نشریه تخصصی «بایندر» یادداشتی با عنوان هایی چون: «اهمیت توجه به سرمایه‌های انسانی پیشکسوت دریایی و بندری»، اخبار داخلی با موضوعاتی چون: «از سرگیری فعالیت ۵ هنرستان دریایی»، «فیلمنامه دریادار بایندر برنده جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره بین‌المللی فیلم ایثار»، «مجوز جذب ۴۵ نیروی نخبه و متخصص در سازمان بنادر» و «کمبود 4000 دریانورد در کشور» منتشر شده است.

در بخش اخبار انجمن نیز تیترهای: «اولین دوره آموزشی کاربردی چارترینگ پیشرفته در مرکز آموزش انجمن برگزار شد»، «شرکت‌های کشتیرانی حق‌العمل‌کار نیستند»، «فراهم شدن فرصت اجاره کشتی در دوره چارترینگ پیشرفته» و «پیام تسلیت انجمن کشتیرانی به مناسبت درگذشت آقای پرویز گلابی»به چشم می خورد.

در این شماره از نشریه بایندر، اخبار خارجی با عناوین:«کاهش کانتینرهای مفقودی در سال ۲۰۲۲»، «تلاش گرجستان برای احیای بندر آناکلیا»، «حمل‌و‌نقل کانتینری در سال ۲۰۲۳ سود‌آور خواهد بود»، «تشکیل ناوگانی جدید در حاشیه ناوگان حمل‌و‌نقل کانتینری» و «افزایش ۱۳.۳ درصدی حمل‌و‌نقل کانتینری در بنادر عربستان» نیز را مرور می کنیم.

همچنین گزارشاتی با محتوای: «مروری بر پروژه کریدور حمل و نقل۱۷ میلیارد دلاری عراق» و «نقش موسسات کاریابی تخصصی دریایی در هدایت شغلی دریانوردان جویای کار» در بخش های دیگری از این شماره دیده می شوند.

گفتنی است در شصت و چهارمین شماره نشریه بایندر گفت‌وگو با کاپیتان«مرتضي‌آهنچيان»درباره موضوع «آشنایی با شغل دریانوردی از زبان یک کاپیتان کشتی» و مصاحبه با خانم لیدا حفاری، مدیرعامل شرکت برو بحر ایران با عنوان «فعالان صنعت حمل و نقل دریایی و سازمان های مسئول نیازمند زبان مشترک هستند» نیز منتشر گردیده است.

شصت و چهارمین شماره نشریه بایندر را از لینک زیر دریافت کنید.

بایندر شماره 64

 

لینک کوتاه: https://seanews.ir/48677

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.