هدفگذاری انعقاد 4000 میلیارد تومان پروژه در بندر امام در نیمه اول ۱۴۰۲

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با بیان اینکه تا نیمه دوم 1402 نگرانی کالای اساسی در کشور نداریم، گفت: برنامه ریزی کرده ایم در بندر امام خمینی (ره) در 6 ماهه اول ۱۴۰۲ میزان ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به قرارداد برسد.

به گزارش سی نیوز به نقل از تین نیوز در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از پروژه های توسعه ای مجتمع بندری امام خمینی (ره)، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار داشت: استان خوزستان در حوزه های مختلف دریایی و بندری جزو استان های برتر کشور است این استان 300 کیلومتر مرز دریایی و 1186 کیلومتر ساحل دارد.

وی ظرفیت بنادر استان خوزستان را 80 میلیون تن اعلام کرد وگفت: 60 میلیون تن از این رقم مربوط به بندر امام، 20 میلیون تن بندر خرمشهر، 10 میلیون تن همجوار و 10 میلیون تن بنادر آبادان است.
هدفگذاری انعقاد 4000 میلیارد تومان پروژه در بندر امام در نیمه اول ۱۴۰۲

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار داشت: ۴ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در بندر امام خمینی اکران سرمایه گذاری شده است که امیدواریم در 6 ماهه اول سال آینده به قرارداد برسد.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از پایانه مکانیزه مواد معدنی به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال و توسعه پایانه کانتینری به ارزش 10000 میلیارد ریال، بخشی از این پروژه‌ها است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.