ضرورت تجهیز بنادر استان بوشهر به امکانات پیشرفته اطفای حریق

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: تجهیز بنادر و اسکله‌های استان بوشهر به امکانات پیشرفته اطفای حریق یک ضرورت است.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمد هادی رستمیان در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به سامانه بارشی مونسون در مرداد ماه امسال اظهار داشت: در جریان بارش باران در مرداد ماه امسال با صدور هشدارهای لازم از خسارت‌ها در بخش‌های مختلف کاسته شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با تأکید بر توجه به مهار آب‌های روان در نقاط مختلف شهری و روستایی بیان کرد: استحصال و ذخیره‌سازی آب باران با روش‌های گوناگون باید مورد توجه ویژه قرار داشته باشد.

وی با تاکید بر لایروبی دهانه پل‌ها تصریح کرد: با جذب اعتبارات ملی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در آستانه فصل بارندگی، لایروبی دهانه پل‌ها و مسیل‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

رستمیان از ساخت ۸۶۲ سازه آبخیزداری در استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تصویب اعتبارات لازم از سوی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری برای اجرا سازه‌های آبخیزداری زمینه جذب اعتبار لازم برای تسریع این طرح‌ها در استان فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر را بنادر و شیلات دانست و خاطر نشان کرد: همواره شناورهای سنتی در بخش‌های باری و صیادی دچار آتش‌سوزی می‌شود که تجهیز بنادر صیادی، تجاری و اسکله‌ها به تجهیزات پیشرفته اطفای حریق یک ضرورت است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.