ساخت شناورهای رزمی موشک‌انداز جدید نیروی دریایی سپاه

سردار علیرضا تنگسیری جمعه‌شب در مراسم یادواره شهدای خلیج فارس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس شاهد حمله به ۶۱ کشتی ایران، سکوهای نفتی نوروز، سروش و مناطق نفتی بهرگان و خارگ بودیم.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری مهر،فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: به دنبال حمله دشمن به سکوها، نفتکش‌ها و مناطق نفتی، نیروهای کشورمان نیز با دستان خالی مقابله به مثل را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه امروز سپاه دارای بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی است اضافه کرد: شناور دوم شهید سلیمانی تا پایان سال ساخته خواهد شد که این ناو پدیده‌ای نظامی است.

سردار تنگسیری اظهار داشت: نخستین شناور رزمی موشک انداز شهید سلیمانی با طراحی نیروی دریایی سپاه و تجهیزات داخلی از سوی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان ساخته و تحویل نیروی دریایی سپاه شد.

وی از ساخت دومین شناور رزمی موشک‌انداز در کارخانجات نیروی دریایی سپاه خبر داد و اضافه کرد: سومین شناور رزمی موشک‌انداز نیروی دریایی سپاه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حال ساخت است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: تا پایان امسال ۲ فروند شناور رزمی موشک انداز ساخت تولید ملی به نیروی دریایی سپاه ملحق می‌شود.

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه دشمنان و به‌ویژه آمریکایی‌ها تلاش داشته‌اند که خلیج فارس را برای ما ناامن کنند، افزود: پاسداران دریادل خلیج فارس در سایه ایثار و مجاهدت، خلیج فارس را برای دشمن ناامن کرده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.