نشست مشترک مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران

شب گذشته نشست مشترک عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان اموال تملیکی و یکی از معاونین ایشان با اعضای هیات مدیره انجمن در محل ساختمان انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران برگزار شد.

مسعود پل مه دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در رابطه با موضوعات مطرح شده در این نشست گفت: در این جلسه موضوعات و مشکلات اعضای  تشکل ملی کشتیرانی در غالب شرکت‌های کشتیرانی، نماینده کشتیرانی، محوطه‌داران و سایر زیرمجموعه‌های حوزه کسب و کار مرتبط با ماموریت‌های سازمان اموال تملیکی وجود داشت مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در انتقال موضوعات به تفاهم رسیدیم ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در این جلسه به توافق رسیدیم تشکیل کمیته مشترک برای رفع و رجوع و تسریع و تعیین تکلیف کالاهای رسوبی و همچنین احصا مطالبات شرکت‌های عضو تشکل ملی کشتیرانی حاصل از انبارداری، هزینه دیرکرد و سایر سرفصل های هزینه‌ای متوجه کالاها و کانتینرهای حاوی کالای متروکه بوده است.

پل‎مه در پایان گفت: انتقال علم و دانش حوزه کسب و کار بندر و دریا که مورد نیاز دست اندرکاران سازمان اموال تملیکی بوده و احصا کالاهای با ماندگاری بالا که هنوز در زمره کالاهای متروکه شناسایی نشده اند از دیگر موضوعات و توافقات این نشست بوده است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.