طی همایشی، قابلیت های سامانه جدید امور کارگزاران به شرکتها معرفی شد

قابلیت هاو برتری های سامانه جدید امور کارگزاران دریایی و بندری سازمان بنادر و دریانوردی، طی همایشی یک روزه در تهران و بنادر شمال و جنوب کشور، آموزش داده شد.

به گزارش سی نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر ودریانوردی ، به دلیل پیچیدگی و متناسب نبودن زیرساخت نسخه قدیمی این سامانه با انتظارات کارفرما و شرکت های کارگزاری، نسخه جدید این سامانه با هدف «رضایتمندی مخاطبان سازمانی»، «سهولت در مدیریت و اجرای فرایندهای کاری»، «نظارت و کنترل امور حاکمیتی و قوانین و مقررات مربوطه» و «یکپارچه سازی و ایجاد رویه در سازمان و بنادر»، در سال ۹۳ طراحی و در تیرماه سال ۹۶ به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش، «اعمال قوانین تجاری، بازرگانی و ثبتی»، «تغییر ساختار پروفایل»، «همزمان سازی صدور مجوز و پروانه فعالیت» و «بهبود فرایندها و رویه های جاری امور کارگزاران» از جمله قابلیت ها و برتری های سامانه جدید امور کارگزاران دریایی و بندری است.

آموزش راهبری سامانه جدید امور کارگزاران، با سخنرانی، محمدی کرجی ران مدیرکل امور بندری، در تهران برگزار شد.

کرجی ران در این نشست، درخصوص آیین نامه طراحی مفهومی نظام جدید مدیریت مجوز فعالیت کارگزاران دریایی و بندری، استانداردهای آموزشی بنادر، ارتقای سامانه امور کارگزاران دریایی و بندری توضیحاتی ارائه کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.