دبیر اجرایی سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته مطرح کرد؛ حضور بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ۹۷

 

دبیر اجرایی سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته از برگزاری این نمایشگاه در تاریخ ۲۵ الی ۲۷ آذرماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ شرکت فعال و معتبر داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف حمل‌و‌نقل، مشارکت خود را برای حضور در این دوره از نمایشگاه اعلام کرده‌اند.

به گزارش سی نیوز، غلامرضا رضائیان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل و صنایع وابسته (2018 Iran Trans Expo) اظهار داشت: این دوره از نمایشگاه یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های تخصصی کشور با حمایت وزارت راه و شهرسازی و فدراسیون جهانی راه، همکاری وزارتخانه ها، سازمان ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط به مناسبت هفته حمل‌و‌نقل از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ آذر ماه سال جاری در محل شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد فرصتی برای معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری‌های حمل‌و‌نقل کشور و آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران کشور با فن‌آوری‌های روز صنعت حمل‌و‌نقل، راهسازی و راهداری با حضور شرکت‌ها و موسسات بین‌المللی همچنین هیئت های بازرگانی و تجاری بین‌المللی است.

دبیر اجرایی سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته گفت: این نمایشگاه شامل بخش‌های متنوعی از صنایع و حوزه‌های مرتبط با حمل‌ونقل شامل زمینی (راه‌آهن و جاده‌ای)، دریایی، هوایی و عملیات حمل‌و‌نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته است.

به گفته رضائیان؛ تاکنون بیش از ۲۰۰ شرکت فعال و معتبر در حوزه‌های حمل‌و‌نقل، خودروهای سبک و سنگین، حمل‌و‌نقل هوشمند، راهسازی، قیر و آسفالت، مجلات، پیمانکاران، مهندسین مشاور، تجهیزات ایمنی راه‌ها، نشریات و استارتاپ‌های حوزه حمل‌و‌نقل در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته مشارکت کرده‌اند.

وی با توجه به حمایت‌های به‌عمل‌آمده از سوی وزارت راه و شهرسازی، سازمان‌ها، نهادها‌، انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و بخش خصوصی از برگزاری این دوره از نمایشگاه گفت: فرصت ایده‌آلی جهت دیدار مدیران و متخصصان ارشد دولتی با بخش خصوصی، همچنین ارائه تولیدات و دستاوردهای شرکت‌های مرتبط این صنعت با حضور مدیران، کارشناسان و سرمایه‌گذاران فراهم می‌شود.

دبیر اجرایی این نمایشگاه در ادامه با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده‌شده در حین برگزاری این رویداد بین‌المللی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی است که موجب اشتراک تفکری جدید و ایجاد فرصتی برجسته به‌منظور نمایش ویترین ملی از حمل‌و‌نقل کشور و همچنین ارائه دستاوردها و توانمندی‌های صنعت حمل‌و‌نقل کشور خواهد بود.

رضائیان نمایشگاه سوم را بهترین فرصت جهت روابط تجاری، برقراری روابط جدید و حفظ روابط گذشته صنعت حمل‌ونقل عنوان کرد و یادآور شد: در دوره گذشته این نمایشگاه، مذاکرات بسیاری شکل گرفت که منجر به عقد قراردادهای متعددی شد و شرکت‌های فعال متعددی با استفاده از توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود توانستند با بازارسازی و بازاریابی، مشتریان ویژه‌ای برای محصولات و خدمات خود پیدا کنند.

پيش بيني مي شود  بازدیدکنندگان این نمایشگاه عمدتاً فعالان برجسته داخلی و بین‌المللی در حوزه حمل‌ونقل اعم از حمل‌ونقل، زمینی (راه‌آهن و جاده‌ای)، حمل‌ونقل دریایی، حمل‌ونقل هوایی و عملیات حمل‌ونقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته باشند.

علاقه‌مندان نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه اجرایی نمایشگاه به شماره ۹-۲۲۸۹۳۰۰۸ تماس حاصل کرده و یا به سایت اینترنتی نمایشگاه به آدرس www.irantransexpo.com مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.