حمل 32 هزار تن نهاده های دامی از بندر امام به قم

 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم گفت: به منظور حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی استان قم، طی بازه زمانی دوماهه ۱۷ خرداد لغایت ۱۷ مرداد سال جاری هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان باری، از قم به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده اند.

به گزارش سی نیوز به نقل از فارس ، محمد حسن کلهری اظهار کرد: با توجه به دستورالعملهای ابلاغی، به منظور حمل کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی(کنجاله سویا، جو، ذرت و…) استان، از نیمه دوم خرداد ماه ۱۴۰۰، اعزام ناوگان باری از مبدا قم به مقصد بندر امام خمینی(ره) آغاز شد.

وی با یادآوری اعزام(به طور متوسط) روزانه ۱۸ دستگاه ناوگان باری از قم به بندر امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: از زمان اجرای طرح و درمدت دوماه، تاکنون افزون بر هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان باری استان قم، جهت حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی به بندر امام خمینی (ره) اعزام شده اند.

کلهری درادامه به تعداد سفرهای حامل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بندر امام خمینی به استان قم اشاره و تصریح کرد: طی بازه زمانی دوماهه ۳ هزار و ۴۲۶ سفر ناوگان حامل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بندر امام به استان قم صورت گرفته است.

وی از مجموع سفرهای حامل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بندر امام به قم، طی بازه زمانی یاد شده، یک هزارو ۹۴۴ سفر را متعلق به حمل کالاهای اساسی دانست و افزود : تناژ کالاهای اساسی حمل شده طی این تعداد سفر، بالغ بر ۴۴ هزار تن بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم تعداد سفرهای حامل نهاده های دامی از بندر امام به استان قم را طی همین مدت یک هزارو ۴۸۲ سفر دانست و افزود: تناژ نهاده های دامی حمل شده طی این تعداد سفر افزون بر ۳۲ هزار تن بوده است .

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.