تجهیزات لجستیکی۱۲میلیارد تومانی بندر بوشهر بهره ‎‏برداری شد

تجهیزات لجستیکی شامل جرثقیل، خودرو عملیاتی و نرم افزارهای کمک کننده به روند تخلیه و بارگیری با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان اعتبار روز شنبه در آیینی با حضور مسوولان محلی دربندر بوشهر به بهره ‎‏برداری رسید.

 

به گزارش سی نیوز و به نقل از ایرنا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این آیین گفت: تجهیزات بهره‌‏برداری شده شامل یک دستگاه جرثقیل ۵۵ تنی، سه دستگاه خودرو عملیاتی و همچنین نرم افزاری که نقش موثر در کمک به نیروهای عملیاتی و فرایند تخلیه و بارگیری کالای فله در مجتمع بندری نگین است.

سیاوش ارجمندزاده افزود: شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا از اوایل دهه هشتاد به عنوان شریک تجاری در بندر بوشهر حضور داشته و بخش زیادی از رونق تجاری این بندر برگرفته از تلاش‌‏هایی شرکت یادشده است.

وی ادامه داد: امید است با برطرف شدن  تحریم‌ها در سال جاری رشد و شکوفایی هرچه بیشتر بندر بوشهر و سرمایه ‎گذاری بیشتر از سوی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در بندر فراهم شود.

ارجمندزاده یادآور شد: ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر سالانه هفت میلیون تن است که با تکمیل طرح‌های بندری در مجتمع بندری نگین هشت میلیون تن به این ظرفیت افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا  نیز گفت: سرمایه ‎گذاری در تجهیزات لجستیکی بندر بوشهر به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان  و در راستای اجرای مفاد قراردادهای شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در بندر بوشهر انجام شده است.

فرخ طراح زادگان اضافه کرد: شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با مجموعه زیادی از تجهیزات در  بنادر پنج‌گانه ایران حضور دارد اما مجموعه بندر بوشهر بعنوان مرکزیت اصلی این شرکت از اولویت بالایی در تامین تجهیزات برخوردار است.

وی یادآورشد: این شرکت مهیا است تا در پساتحریم و افزایش قابل توجه حجم تخلیه و بارگیری بتواند نقش پررنگ تری  نسبت به سال‎های گذشته داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.