به همت انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته؛ همایش آشنایی با قوانین و دستورالعمل های موضوعی تامین اجتماعی برگزار می شود

 

نخستین همایش آشنایی با قوانین و دستورالعمل های موضوعی تامین اجتماعی در حوزه حمل ونقل و اطلاع از راهکارهای اجرایی به همت انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته برگزار می شود.

به گزارش سی نیوز و به نقل از روابط عمومی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، یکی از چالش های مهم پیش روی مدیران صنعت حمل ونقل عدم اطلاع از مفاد ماده 38، چگونگی ثبت و ضبط اطلاعات، کسورات قانونی و مواردی از این قبیل است.

موضوعات مهم قابل ارائه در این همایش شامل آناليز و  بررسي  دقيق تر وضعيت رابطه كارفرمایي و پيمانكاري در حوزه تامين اجتماعي مابين شركت هاي كشتيراني  و شركت هاي تخليه و بارگيري بنادر مختلف  كشور، بررسي و اعلام بدهي هاي آشكار و نهان شركت هاي كشتيراني  و اعلاميه همگاني و بررسي و طرح پيشنهادات مختلف در حل بدهي هاي تامين اجتماعي شركت هاي كشتيراني حاصل از حسابرسي تامين اجتماعي است. همچنین بررسي و آناليز نقش و حقوق سازمان تامين اجتماعي در ایجاد بدهي  یا رفع بدهي هاي حاصل از حسابرسي شركت هاي كشتيراني،  جمع بندي و پيشنهاد مناسب ترین راهكار حل معضل بدهي هاي كاذب شركت هاي كشتيراني و آموزش قوانين تامين اجتماعي با تاكيد بر امور حسابرسي از دفاتر قانوني و پيمان ها از جمله دیگر موضوعات این همایش خواهد بود.

در همایش پیش رو ضمن آشنایی مدیران با قوانین و دستورالعمل های موضوعی تامین اجتماعی، به موارد و مثال های مشابه در این بخش پرداخته خواهد شد. ضمن اینکه شرکت کنندگان در پایان این همایش یک روزه، می توانند سوالات و مشکلات شرکت شان را مطرح و از مشاوره کارشناسان و اساتید بهره مند شوند.

علاقه مندان برای حضور در این همایش یک روزه می توانند با دبیرخانه انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته با شماره تلفن 88947646  تماس بگیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.