بنادر و لنگرگاه های کانادا رونق می یابد

 

اتاق حمل ونقل بازرگانی کانادا از اعلام جزئیات بررسی و نوسازی عملیات لنگرگاه توسط دولت فدرال به عنوان بخشی از برنامه حفاظت از اقیانوس ها استقبال کرد.

به گزارش سایت سی نیوز و به نقل از مارین لینک، صنعت حمل ونقل دریایی کانادا سالانه حدود 30 میلیارد دلار فعالیت تجاری دارد که این میزان، 1.8 درصد از اقتصاد این کشور شامل می شود. میزان واردات و صادرات از طریق کشتی های این کشور و دیگر شرکت ها به بازارهای جهانی حدود  200 میلیارد دلار تخمین زده شده است. از کشاورزان تا خرده فروشان و بسیاری دیگر از مشاغل و صنایع در کانادا، همگی وابسته به یک محیط تجاری سالم و پررونق هستند که توسط شبکه حمل ونقل دریای قوی پشتیبانی می شود.

با این حال، چهارچوب فعلی لنگرگاهای سواحل جنوبی بریتیش کلمبیا برای عملیات تجاری کارآمد چندان بهینه نیست. هزینه های غیرضروری، تاخیرهای غیرقابل پیش بینی و دیگر عوامل در جوامع ساحلی خاص از عامل ناکارآمدی بنادر و لنگرگاه های کنونی است.

انتظار می رود که شرایط تجارت دریایی در لنگرگاه ها و بنادر یادشده به دلیل رویکرد جامع به مدیریت زنجیره تامین دریایی بهبود یابد.

رابرت لوئیس مانینگ، رئیس اتاق حمل ونقل بازرگانی کانادا در همین رابطه گفت: «این یک فرصت واقعی برای گفت وگوی سازنده و ارائه راه حل هایی است که از طریق رویکرد مبتنی بر توسعه صورت خواهد گرفت. کشتی های تجاری که با بنادر کانادا تماس می گیرند اغلب به اطلاعاتی نظیر شرایط آب ها در بنادر، پایانه ها و آبراه ها نیاز دارند. این امر در اکثر کانال های آبراه ساحلی و داخلی به دلایل مختلف رخ می دهد.»

اتاق حمل ونقل و بازرگانی کانادا منتظر است تا یک مشارکت فعال در همه مسائل پیش آمده و طرح های آینده در مورد چهارچوب لنگرگاه های جدید ملی صورت بگیرد. آنها از تخصص شان در ابعاد گوناگون برای به اشتراک گذاشتن و ادامه دادن امور مربوطه با دولت کانادا و دیگر سهامداران و صاحبان شرکت ها به منظور ایجاد یک رویکرد قوی و پایدار در تجارت دریایی استفاده خواهند کرد. هدف اصلی این طرح نیز ایجاد محیط امن تر و میزان مسئولیت پذیری آسان تر عنوان شده است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.