بررسی وضعیت پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری بندر امام(ره)/ پیگیری تسهیل امور سرمایه گذاران بخش خصوصی/ پایانه‌های تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی ارزیابی می شود

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در سفر یک روزه خود به استان خوزستان از پروژه‌های عمرانی، سرمایه‌گذاری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های آماده بهره برداری در مجتمع بندری امام (ره) بازدید می کند.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی: عادل دریس؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: قرار است فردا( چهارشنبه) محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از روند پیشرفت پروژه‌های در دست احداث در بنادر خوزستان بازدید کند.

وی ادامه داد: در بازدید و بررسی وضعیت پروژه های تعریف شده در بندر امام( ره) و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، بنا شده آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های احداث رمپ و لوپ تقاطع غیر همسطح و جاده کمربندی بندر امام (ره) به آبادان که با پیشرفت مطلوبی در حال تکمیل است، مورد بررسی قرار گیرد. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان تصریح کرد: پیگیری روند تکمیل پروژه بهسازی و تعریض بزرگراه مجتمع بندری امام (ره) و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های آماده بهره‌برداری شامل چهار باب انبارهای نگهداری و ذخیره کالاهای اساسی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شده است از دیگر بخش های  سفر یک روزه مدیرعامل سازمان بنادر است.

وی با اشاره به توجه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی به حفظ، مرمت و ارتقای زیرساخت‌های بندری و اجرای پروژه تعمیرات اساسی اسکله ۲۷ تا ۳۴ در مجتمع بندری امام (ره)، خاطرنشان کرد: بازدید از میزان پیشرفت این پروژه مهم عمرانی از دیگر بخش‌های برنامه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی است.

دریس افزود: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه‌ بازدید خود، وضعیت پایانه‌های تخلیه و بارگیری کالاهای متفرقه، کالای اساسی و بخش ریلی بندر امام (ره) را رسیدگی خواهد کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان تأکید کرد: برگزاری نشست مشترک با مدیران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و بررسی مشکلات برخی از قراردادهای سرمایه‌گذاری، نیز در دستور کار مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.