افزایش ١٠٥ درصدی عملیات کانتینری در بندر چابهار؛ تخفیف ٣٠ درصد سود بازرگانی به کالاهای وارده به بندر چابهار

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: تخصیص ٢٠ درصد کالای اساسی سهم استانهای جنوب شرقی به بندر چابهار ضرورت دارد.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، بهروز آقایی در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان،با ارائه عملکرد توسعه ای و رو به رشد بندر چابهار، افزود: عملیات کانتینری در این بندر  ١٠٥ درصدی و عملیات نفتی و غیر نفتی،  هم ٥٠ درصدافزایش یافته است.

وی خواستار پیگیری تخصیص ٢٠ درصد کالای اساسی سهم استانهای جنوب شرقی به چابهار، تخفیف ٣٠ درصد سود بازرگانی به کالاهای وارده به بندر چابهار و تبدیل بنادر شهید بهشتی و کلانتری و اراضی پسکرانه به منطقه ویژه اقتصادی به چابهار شد.

سید دانیال محبی؛ استاندار سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: شایسته گزینی باید معیار انتخاب مدیران قرار گیرد و در انتصاب افراد در پستهای مسئولیتی فارغ از هرگونه نگاه جنسیتی این مهم در اولویت باشد.

رئیس شورای راهبری توسعه مدیریت استان افزود: برای عملکرد مثبت و موفق در گزینش مدیران می بایست چینش افراد بر اساس تخصص، استعداد و توانمندی آنان صورت پذیرد.

شایان ذکر است در دومین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت سیستان و بلوچستان گزارشی از نحوه عملکرد و شرایط ویژه مدیران کیفی و توانمند ارائه و در پایان از ۱۶ دستگاه برتر سیستان و بلوچستان در جشنواره شهید رجایی تجلیل شد.

گفتنی است اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و‌ بلوچستان با کسب «رتبه برتر شاخص های تخصصی و عمومی جشنواره شهید رجایی استان» در بین ۶۰ دستگاه اجرایی بر اساس ارزیابی عملکرد سال ٩٦ ، بعنوان دستگاه برتر استان برگزیده و از سوی استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان تقدیر شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.