هواپیمایی چابهار پرواز مشهد-تهران را به بهانه بدی آب و هوا باطل کرد

چند شرکت هواپیمایی از جمله هواپیمایی چابهار به بهانه بدی آب و هوا پروازهای خود از مبدا مشهد را باطل کردند. این در حالی است که چند ایرلاین درحال انجام پروازهای فرودگاه مشهد به سایر فرودگاه‌های کشور هستند.

هواپیمایی چابهار پروازهای امروز مشهد- تهران را بهانه بدی آب و هوا ابطال کرده است. برخی از شرکتهای هواپیمایی از جمله سالها نیز در همراهی با این ایرلاین پروازهای این مسیر را ابطال کرده اند.

یکی از مسافران پرواز 8769 هواپیمایی چابهار (مشهد-تهران) در این باره به تسنیم گفت: هواپیمایی چابهار به بهانه بدی آب و هوا در فرودگاه مبدا پرواز را باطل کرد.

وی افزود: پرواز 8769 باید ساعت 18:05 دقیقه امروز انجام می شد اما تا الان یعنی حدود ساعت 22 مسافران در فرودگاه مشهد سرگردان هستند و هیچکدام از مسئولان هواپیمایی چابهار در فرودگاه حضور ندارند.

وی تصریح کرد: هیچکس پاسخگوی مسافران نیست. برخی شرکت‌های دیگر از جمله سالها و کارون نیز به تبعیت از هواپیمایی چابهار پروازهای از مبدا مشهد را ابطال کرده اند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که شرکت‌های تابان و کاسپین در حال انجام پروازها از مبدا مشهد هستند!

وی با انتقاد از هواپیمایی چابهار گفت: این موضوع را از مدیر ترمینال پیگیری کردیم که وی گفت برگه ابطال پرواز مشهد-تهران را امضا نکرده است.

به گزارش تسنیم، به عنوان نمونه اطلاعات پروازهای خروجی فرودگاه مشهد نشان می دهد که پرواز عسلویه ساها، اصفهان کارون و… باطل شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.