حمل بیش از یک میلیون تن کالای اساسی از بندر چابهار به سایر نقاط کشور

مهراالله داموغ رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از حمل یک میلیون و۳۴۷ هزار و ۹۰۷ تن کالای اساسی از مبدا بندر چابهار به سایر نقاط کشوردر ۱۰ ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش سی نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهر الله داموغ رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در راستای یکی از وظایف این اداره کل جهت خدمت رسانی به مردم و تامین کالاهای اساسی، با استفاده از ظرفیت های حمل و نقل بخش های دولتی و خصوصی بیش از یک میلیون تن کالای اساسی از ابتدا تا پایان دیماه سال جاری از مبدا بندرچابهار به سایر نقاط کشورحمل شد.

وی گفت : این مقدار کالای اساسی در قالب ۵۴هزار و ۴۹ سفرانجام گرفت که بی شک در این بین نقش بزرگ رانندگان بخش حمل و نقل باری در بسیج تامین کالاهای اساسی جنوب استان قابل ستایش و تقدیر است.

داموغ تصریح کرد: عمده محصولات جا به جا شده گندم، برنج، ذرت و جو بوده است.

وی خاطر نشان کرد: تامین کالای اساسی و مایحتاج مردم از مبدا بندر چابهار بدون وقفه ادامه خواهد داشت و تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان و شرکت‌های حمل و نقل جاده ای جنوب استان برای رسیدن به این هدف است.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: news.mrud.ir/news/126495

لینک کوتاه: https://seanews.ir/43761

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.