نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی و تجار در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران بر ضرورت تسهیل در امر صدور مجوزها برای فرایندهای تخلیه و بارگیری در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر تأکید کرد.

به گزارش سی نیوز به نقل از مرین پرس، سعید کیا کجوری روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی و تجار در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر ضمن گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر و با قدردانی از تلاشها و زحمات فعالان اقتصادی، اظهار داشت: حضور و فعالیت تجار و فعالان اقتصادی در بندر نوشهر به عنوان قلب تپنده این بندر محسوب شده و سبب توسعه و پویایی چرخه های اقتصاد کشور می شوند.

وی گفت: فضای ارائه هر گونه پیشنهاد و انتقادات سازنده از سوی فعالان اقتصادی در مجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران باز است تا نسبت به رفع موانع احتمالی به صورت جهادی در راستای تسهیل سازی بهتر و بیشتر برای فعالان اقتصادی اقدام شود.

کیا کجوری افزود: ظرفیت بندر نوشهر به گونه ای است که می تواند پذیرای طیف گسترده ای از فعالان اقتصادی و تجار برای فعالیت در زمینه صادرات و واردات انواع مختلف کالا باشد و همه امکانات و ظرفیت ها در اختیار آنها قرار داده خواهد شد.

وی خواستار همکاری تمامی ادارات مرتبط با فعالان اقتصادی و تجار حاضر در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به منظور تسریع در روند صدور گواهی ها و مجوزهای لازم برای تخلیه و بارگیری شد.

گفتنی است؛ در این نشست هر یک از فعالان اقتصادی ضمن ابراز رضایت از همکاری ها و سرعت عمل همراه با دقت این اداره کل در فرایندهای اداری، به ارائه نقطه نظرات و موارد پیشنهادی برای بهبود و افزایش میزان فعالیت های تجاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر پرداختند.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://marinepress.ir/plus/40270/

لینک کوتاه: https://seanews.ir/43666

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.