برگزاری نشست هم اندیشی ارتقاء خدمات بندری بین صاحبان کالا و مدیرکل بندر امیرآباد

نشست هم اندیشی با کارگزاران و نمایندگان صاحبان کالا جهت ارتقاء خدمات بندری و تسریع در ورود و خروج کالا و شناسایی موانع موجود در بندرامیرآباد برگزار شد.

به گزارش سی نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ محمدتقی انزان پور در این نشست با بیان اینکه مخرج مشترک غایی بندر امیرآباد و صاحبان کالا، افزایش مراودات و تنوع پذیری کالا می باشد، خطاب به حاضرین هدف از تشکیل این جلسه را استماع نقطه نظرات فعالان این حوزه در جهت ارتقاء خدمات بندری و تسریع در ورود و خروج کالا و شناسایی موانع موجود در بندر امیرآباد عنوان کرد.

صاحبان کالا نیز در این نشست به تقویت تجهیزات تخلیه و بارگیری کالا اشاره و بر اختصاص یافتن فضای مناسب جهت دپوی کالاهای صادراتی در محوطه های بندر و اسکله‌ها تأکید کردند.

در ادامه اختصاص اسکله‌های مناسب برای تخلیه کالاهای خاص و واسنجی دوره‌ای باسکول‌های بندر امیرآباد به منظور کنترل صحت اندازه‌گیری و جلوگیری از اختلاف وزن را خواستار شدند.

تداوم نظارت بر عملیات تخلیه و بارگیری کالا، تسهیل در قوانین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با صادرات کالا ، در اختیار گذاشتن کانتینر از سوی شرکت های کشتیرانی جهت تسریع در روند بارگیری کالا و احداث خطوط لوله انتقال روغن خوراکی از اسکله به مخازن نگهداری بخش دیگری از موارد مطرح شده صاحبان کالا در این جلسه بود.

در پایان این نشست مدیرکل بندرامیرآباد ضمن قدردانی از حضور نمایندگان صاحبان کالا و شرکت های کارگزار بندری با بیان اینکه خرید تجهیزات توسط اپراتورها و همچنین انتقال تجهیزات از بنادر دیگر به بندرامیرآباد در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد: با کمک همه فعالان اقتصادی شاهد رشد و توسعه صادرات و واردات کالا باشیم و چالش های مطروحه در این جلسه با ارائه راهکارهای قانونی و مناسب مرتفع شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.