توسعه زیرساخت‌های بندر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در چشم انداز توسعه زیرساخت‌های بندر بوشهر پروژه‌های متنوعی در مجتمع بندری نگین تدارک دیده شده است.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمد شکیبی نسبدر بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از توانمندی‌ها و تأسیسات بندر بوشهر اظهار داشت: بوشهر از بنادر پیشگام در فعالیت‌های بندری است که باید با حمایت‌ها و پشتیبانی لازم پویایی هر چه بیشتر فعالیت‌های این بندر فراهم شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: بندر بوشهر با سابقه‌ای تاریخی در اوج تحریم‌های ظالمانه نقشی پررنگ در عرصه اقتصادی ایفا کرده است که این مهم در سایه تلاش‌های شبانه روزی و جهادی مجموعه محقق شده است.

وی گفت: در چشم انداز توسعه زیرساخت‌های بندر بوشهر نیز پروژه‌های متنوعی در مجتمع بندری نگین تدارک دیده شده است که اجرای آنها می‌تواند نوید بخش رونق اقتصادی باشد.

شکیبی نسب ادامه داد: در این مجتمع بندری اکنون پروژه‌های جاده دسترسی و تأسیسات زیربنایی با سرعت و شتاب قابل قبولی در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از این پروژه‌ها بدون تردید زمینه را برای ورود متعدد سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.