امضای نخستین قرارداد کشتی‌سازی DSIC در 2025 با NYK/ تحولی جدید در حمل و نقل سنگین دریایی

شرکت صنعت کشتی‌سازی دالیان (DSIC) با امضای نخستین قرارداد ساخت کشتی در سال 2025 با شرکت NYK Bulk & Projects Carriers، گام مهمی در تقویت توانمندی‌های صنعت کشتی‌سازی چین و حضور مؤثرتر در بازارهای بین‌المللی به‌ ویژه ژاپن برداشته است.

به گزارش سی نیوز به نقل از مارین نیوز، سی ترید ماریتایم (Seatrade maritime)، شرکت صنعت کشتی‌سازی دالیان  (DSIC)  نخستین قرارداد ساخت کشتی جدید خود در سال 2025 را با شرکت NYK Bulk & Projects Carriers  امضا کرده است.

زیرمجموعه شرکت NYK Line سفارشی برای یک کشتی حمل و نقل سنگین با ظرفیت 33,000 تن ثبت کرده است. این کشتی بصورت سفارشی و خاص برای حمل تجهیزات ماژولار بزرگ طراحی شده است که در شرکت کشتی‌سازی DSIC ساخته خواهد شد.
این کشتی با تأییدیه کلاس از ClassNK ژاپن، تحت پرچم پاناما ثبت خواهد شد و با عرشه‌ای وسیع و ظرفیت باربری بالا تجهیز می‌شود. طراحی آن به گونه‌ای است که بتواند به طور مؤثر در حمل و نقل تجهیزات بادی فراساحلی، ماژول‌های پتروشیمی و دیگر محموله‌های عظیم و سنگین در حوزه لجستیک خدمت‌رسانی کند.
این کشتی نشان‌دهنده آغاز همکاری میان شرکت DSIC و NYK است و طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است در سال 2027 به بهره‌برداری برسد.
هه شو، معاون مدیرکل DSIC، اظهار داشت: این قرارداد نشان ‌دهنده اعتماد مشتریان بین ‌المللی به توانمندی ‌های کشتی ‌سازی چین است و فصلی تازه را برای DSIC در بازار ژاپن رقم می ‌زند.
توشیرو هاسگاوا، مدیرکل بخش حمل ‌و نقل ماژول شرکت NYK Bulk & Projects Carriers، اظهار داشت: کشتی‌ هایی که قرار است توسط DSIC ساخته شوند، به طور چشمگیری توان رقابتی ما را افزایش داده و راهکاری کارآمدتر برای حمل‌ و نقل به مشتریان در سراسر جهان ارائه خواهند کرد./

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.