آخرین وضعیت تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام خمینی(ره)

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: در حال حاضر ۸ فروند کشتی حامل بیش از ۴۵۸ هزار و ۲۸۸ تن انواع کالاهای اساسی در اسکله های بندرامام ‌خمینی (ره) در حال تخلیه است.

به گزارش سی نیوز بهروز آقایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: موجودی انبار کالاها در بندر امام خمینی (ره) با توجه به اقدامات انجام شده در بحث واردات، افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

وی افزود: در ۲ ماهه نخست امسال ۳۱ فروند کشتی حامل بیش از یک میلیون و ۹۰۳ هزار تن کالای اساسی در بندر امام خمینی (ره) پهلوگیری و کالای آن ها تخلیه شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: در حال حاضر نیز ۸ فروند کشتی حامل بیش از ۴۵۸ هزار و ۲۸۸ تن انواع کالاهای اساسی در اسکله های بندرامام ‌خمینی (ره) در حال تخلیه است.

آقایی ادامه داد: ۳۳ فروند کشتی حامل ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۲۴۸ تن انواع کالاهای اساسی نیز در لنگرگاه این بندر منتظر رفع مشکلات ارزی هستند و در صورت حل مشکلات نسبت به تخلیه این کشتی ها اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: در دو ماه‌ نخست امسال بیش از یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن کالا نیز از انبارهای نگهداری موقت کالا در این بندر به مراکز توزیع داخل کشور حمل شده است.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.isna.ir/news/1402030302051

لینک کوتاه: https://seanews.ir/47692

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.