گرامیداشت استاد درگذشته دانشگاه امیرکبیر و عضو همایش ICOMAS

همزمان با آغاز به کار چهاردهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی( ÌCOMAS 2022) یاد دو استاد درگذسته دانشگاه صنعتی امیرکبیر و عضو هیأت علمی این همایش گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار سی نیوز، با حضور وزیر راه‌وشهرسازی، مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی و فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، با اهدای لوح تقدیر، از خانواده‌های مرحوم محمد‌جواد کتابداری و علی‌اکبر رمضان‌پور از اساتید فقید دانشگاه صنعتی امیرکبیر و از اعضای فعال و موثر همایش بین‌المللی آیکوپمس قدردانی شد.

مرحوم محمدجواد کتابداری از سال ۱۳۸۰ عضو هیات علمی دانشکده مهندسی دریا دانشگاه صنعتی امیرکبیر بود و در دوران حیات خود مسئولیت مدیر گروه بین رشته ای سواحل، بنادر و سازه های دریایی دانشکده مهندسی دریا دانشگاه صنعتی امیرکبیر را بر عهده داشته است.

این استاد فقید، مقالات و کتاب‌های متعددی را در رشته مهندسی دریا به رشته تحریر درآورده است.

همچنین سابقه علمی دکتر رمضانیان پور، افتخاراتی نظیر استاد نمونه دانشگاه صنعتی امیرکبیر بین سال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۴، مرد علمی جهان در زمینه بتن سال ۱۹۹۱ میلادی به چشم می‌خورد.

رمضانیان پور در دروان حیات بیش از ۱۲۱ جلد کتاب در زمینه تخصصی تکنولوژی بتن و بیشتر از ۶۰۰ مقاله علمی از خود بر جای گذاشت.

همچنین در این همایش یاد رستم قاسمی، وزیر فقید راه و شهرسازی و ماندانا منصوریان، نماینده سازمان بنادر و دریانوردی در سازمان بین‌المللی دریانوردی (IMO) نیز گرامی داشته شد.

 

 

تولید و انتشار اختصاصی: سی نیوز

لینک کوتاه:https://seanews.ir/47262

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.