امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه هرمزگان و انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران

در راستای تحقق سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در جهت بهره مندی نظام مند از خرد جمعی و کمک به ارتقاء کمی و کیفی اهداف و برنامه های مشترک همکاری و ارتباط فیمابین بین دانشگاه ها و موسسات علمی، آموزشی و پژوهشی، تفاهم نامه همکاری فیمابین دانشگاه هرمزگان با انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران منعقد شد.

به گزارش سی نیوز، در جلسه امضای این تفاهم نامه دکتر مسعود پل مه، دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران ضمن معرفی انجمن درباره عمده فعالیت ها و خدمات مرکز آموزش گفت: مرکز آموزش انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران با توجه به رسالت آموزشی مندرج در اساسنامه با فعالیت مستمر، در جهت ارتقاء سطح دانش علمی و عملیاتی لجستیک بندری و دریایی شرکت های عضو، غیر عضو و علاقمندان به حوزه کشتیرانی، به عنوان یک مرکز کلیدی در ارائه این دانش تخصصی علاوه بر برگزاری دوره ها در تهران، سایر بنادر و شهرستان ها و همچنین ارگان‌ها و سازمان‌های متقاضی دوره‌های تخصصی خود را تحت ایزو ارائه می‌نماید.

دکتر محمد صادقی، رئیس دانشگاه هرمزگان نیز در معرفی این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه هرمزگان به استناد مصوبه 1370/7/10 شورای گسترش آموزش عالی و با مجوز راه اندازی 6 رشته آموزشی در مقطع كارشناسی در دهه فجر سال 1370 تاسيس و در سال 1371 فعاليت آموزشی خود را آغاز نمود.

رئیس دانشگاه هرمزگان خاطرنشان ساخت: در حال حاضر دانشگـاه با داشتـن قريب به 6000 دانشجـوی دختـر و پسـر در مقاطع تحصيلي مختلف (40 رشته محل كارشناسی، 71 رشته محل كارشناسی ارشد و 32 رشته محل در مقطع دكترا) مشغول به فعاليت است. هرم دانشجويی دانشگاه فعلا بصورت 72 درصد دانشجوی كارشناسی، 25 درصد دانشجوی كارشناسی ارشد و 3 درصد دانشجوی دكتری می باشد.

صادقی در ادامه ضمن با اهمیت دانستن و ارزیابی بسیار مثبت این تفاهم نامه، توضیح داد: قرار است که دانشگاه هرمزگان ارتباط صنعت با دانشگاه را داشته باشد که در این خصوص آزمایشگاه های مطلوبی داریم.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: واحد مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه که قبلا تحت عنوان دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی در دانشگاه بود، با هدف ایجاد ارتباط بین دانشگاه، صنعت و جامعه به عنوان کانونی جهت پذیرش نیازهای مراکز صنعتی – خدماتی، تخصصی، فنی و مهندسی و پژوهشی در قالب پروژه های تحقیقاتی مطالعاتی، مشاوره ای، نظارتی و اجرائی در سطح کشور و انعکاس این نیازها به اساتید دانشکده ها و محققین راه اندازی شده است.

 

تولید و انتشار اختصاصی: سی نیوز

لینک کوتاه: https://seanews.ir/47244

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.