طرح ترافیکی بندرلنگه با هدف تسهیل ترافیک درون بندری اصلاح می شود

بندر لنگه مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از اصلاح طرح ترافیکی بنادر و دریانوردی بندرلنگه بمنظور تسهیل، ساماندهی و تسریع ترافیک درون بندری و نیز رضایتمندی ذینفعان از کاهش حضور ناوگان جاده‌ای و تجاری در این بندر خبر داد.

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه‌ای و افزایش روز افزون تخلیه و بارگیری انواع کالا در بندر لنگه، از انجام اصلاح طرح ترافیکی در این بندر خبرداد.

وی افزود: این مهم با هدف تسهیل و ساماندهی ترافیک درون بندری و خدمات‌دهی مطلوب به ذینفعان صورت گرفت.

وی از دیگر اهداف این طرح به ارتقا شاخص‌های لجستیکی بنادر و دریانوردی بندرلنگه از طریق تسهیل و تسریع ترافیک درون بندری، افزایش ظرفیت عملیاتی و ارتقای بهره‌وری در محدوده‌ بندری، محوطه‌ها، کاهش ترافیک خودروها، ارتقا سطح ارائه خدمات به وسایل نقلیه و کاهش زمان حضور ناوگان حمل کالای تجاری اشاره کرد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ادامه داد: روزانه تعداد زیادی از کامیون‌های حمل بار و سایر انواع وسایل نقلیه در بنادر و دریانوردی بندرلنگه تردد می‌ کردند و این مساله موجب ایجاد گره های ترافیکی در معابر و محوطه‌های بندر می‌شد که اجرای این طرح اثرات مثبتی را در ارتقا ضریب ایمنی و خدمات‌دهی مطلوب‌ به صاحبان کالا و شناورها و در غایت امر رضایتمندی ذینفعان داشته است.

سالاری، زیرسازی لایه به‌ لایه مسیر، آسفالت، تهیه و نصب جداول بتنی پیش ساخته، احداث سرعت گیر بتنی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی را از جمله اقدامات انجام شده در اجرای این طرح عنوان کرد.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: http://news.mrud.ir/news/132929

لینک کوتاه: https://seanews.ir/47015

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.