گردشگری دریایی راهبرد مهم اقتصادی در مازندران

 استاندار مازندران با بیان اینکه نخستین اتوبوس تفریحی و دریایی ساحلی خزر در مازندران در بندر نوشهر پهلو گرفت، گفت: یکی از رویاهای بشر در زندگی، سفرهای آبی بوده و امروزه با توجه به امکانات مدرن کشتیرانی، این مهم انجام شده است.
به گزارش سی نیوز به نقل از ایرنا، سید محمود حسینی پور با اشاره به این که کشتی جدید تفریحی دریای خزر نیز این امکان را برای همه مسافران شمال و شمال نشینان فراهم می آورد، ادامه داد: با رایزنی های انجام شده این کشتی وارد استان شده و به زودی شروع به فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح گردشگری دریایی و حمل و نقل دریایی هم جزو مهمترین راهبردهایی بود که از شروع به کار مدیران جدید و ارشد استان طی یک سال گذشته تا کنون مورد پیگیری قرار گرفته است، افزود: از آن زمان تاکنون رایزنی های فراوانی با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران با سرمایه گذاران مختلف صورت گرفت که در نهایت اتوبوس تفریحی و دریایی آب های ساحلی خزر در استان مازندران با همکاری سرمایه‌گذار بخش خصوصی وارد بندر نوشهر شد و به زودی برای استفاده گردشگران خارجی و داخلی به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده عالی دولت در استان، خاطرنشان کرد: کشتی های مسافربری در دریاهای مازندران به عنوان کریدور بین استان های شمالی گلستان، مازندران وگیلان به زودی راه اندازی می شود.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://irna.ir/xjMh28

لینک کوتاه: https://seanews.ir/47010

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.