حال و هوای کانون اصلی صادرات ایران به قطر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ در بندر دیر به عنوان یکی از کانون‌های اصلی صادرات ایران به کشور قطر خبر داد.

به گزارش سی نیوز، محمد شکیبی‌نسب در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: عملیات اجرایی چهار پست اسکله رمپ در هفته دولت سال ۱۴۰۱ آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

وی افزود: این پروژه با عنوان یکی از پروژه‌های مهم و زیرساختی در بندر دیر در مجموع با یکهزار میلیارد ریال اعتبار احداث می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: اکنون عملیات لایروبی در محل احداث اسکله‌های بلوک وزنی پروژه در حال انجام است و بیش از ۳۳ درصد از قطعات بلوک های پیش ساخته در کارگاه تولید شده است.

شکیبی‌نسب افزود: عمده هدف این پروژه تسهیل در تخلیه و بارگیری و همچنین افزایش ضریب ایمنی فعالیت‌های بندری در دیر به عنوان یکی از کانون های اصلی صادرات ایران به قطر است.

وی عنوان کرد: پیش بینی شده با احداث چهار پست اسکله رمپ در بندر دیر، روند فعالیت این بندر در بخش صادرات و واردات رونق و رشدی دوچندان به خود بگیرد.

شکیبی‌نسب گفت: محوطه‌سازی به مساحت سه هکتار از دیگر اقدامات انجام شده در بندر دیر است که منجر به تسهیل در تخلیه و بارگیری در این بندر تجاری شده است.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.irna.ir/news/85097995

لینک کوتاه: https://seanews.ir/46925

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.