تولید و مونتاژ خودروهای آتش نشانی با ۳۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بندر خرمشهر

نوراله اسعدی مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: به منظور ارتقا و افزایش ایمنی بنادر در حوزه تامین ماشین‌های آتش‌نشانی، پروژه راه اندازی خط تولید این خودروها با مبلغ ۳۸ میلیارد تومان در بندر خرمشهر در حال فعالیت است.

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نوراله اسعدی مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر اظهار داشت: به منظور ارتقا و افزایش ایمنی بنادر در حوزه تامین ماشین‌های آتش‌نشانی، پروژه راه اندازی خط تولید این خودروها با مبلغ ۳۸ میلیارد تومان در بندر خرمشهر آغاز به کار کرد و در حال حاضر در بندر خرمشهر ۵۱ دستگاه کامیون و خودرو پیشرو در حال مونتاژ است.

وی افزود: در بندر خرمشهر تمام کارها اعم از تامین قطعات، رنگ آمیزی، اتاق سازی و اتاق برق انجام می‌شود و با پتروشیمی و پالایشگاه‌ها، سازمان بنادر و شهرداری‌ها قراردادهایی برای تامین نیاز منعقد شده است.

به گفته مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از نکات مهم در این زمینه به کارگیری نیروهای بومی است که حدود ۱۰۰ نفر از نیروی کار بومی فعال در این شرکت در بخش تخصصی کار و مونتاژ خودروهای آتش نشانی در حال کار هستند، و به عبارتی بومی سازی دانش محسوب می شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بندر خرمشهر زمینه را برای حضور تمام سرمایه گذاران فراهم ساخته و حامی صنعت و اشتغال است، بیان کرد: سرمایه گذاری‌های خوبی در بندر خرمشهر انجام گرفته و به طور کلی از سرمایه گذار برای توسعه صنعت و به تبع آن از رونق اشتغال حمایت و تلاش می‌شود این حمایت ها ادامه دار باشد.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: news.mrud.ir/news/131863

لینک کوتاه: https://seanews.ir/46534

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.