نصب دوربین‌های نظارتی در اسکله‌ها و بنادر قشم و بندرعباس

معاون فنی و نگهداری بنادر و دریانوردی هرمزگان از تعمیرات اساسی زیرآبی شناورهای ناجی و نصب تجهیزات مخابراتی در بنادر این استان به عنوان مهم‌ترین اقدامات پشتیبانی این معاونت در ایام طرح سفرهایی دریایی نوروز ۱۴۰۲ اشاره کرد.

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، فریدون پیشدار در تشریح اقدامات معاونت فنی و نگهداری این اداره کل در پشتیبانی طرح سفرهایی دریایی ۱۴۰۲ اظهار کرد: لازمه پشتیانی و خدمات رسانی در امر جست‌وجو و نجات دریایی مسافران و گردشگران که در ایام نوروز به استان هرمزگان سفر می‌کنند، آماده بکاری تجهیزات دریایی است.

وی افزود: در همین راستا تعمیرات اساسی زیر آبی و موتور رانش شناور ناجی ۱۶ و تعمیرات اساسی زیرآبی و موتور رانش قایق ناجی RIB در کم‌ترین زمان ممکن انجام و این دو فروند شناور در طول ایام اجرای طرح در پهنه آبی جزیره قشم و هرمز فعالیت کردند.

معاون فنی و نگهداری بنادر و دریانوردی هرمزگان از دیگر اقدامات این معاونت در بخش تجهیزات مخابراتی نیز به اتصال دیتای AIS از بنادر شهید حقانی و ذاکری به مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) بندر شهید رجایی، نصب چهار دستگاه دوربین نظارتی در اسکله بندر ذاکری و یک‌دستگاه دوربین در بندر پهل و یک‌دستگاه دوربین نیز در بندر لافت اشاره کرد.

به گفته پیشدار؛ نصب موقت VHF تحت شبکه در بندر حقانی و انتقال دیتا به مرکز جست‌وجو و نجات دریایی بندر شهید رجایی نیز از دیگر اقدامات این معاونت در راستای پشتیبانی طرح ویژه سفرهای نوروز ۱۴۰۲ بوده است.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.pmo.ir/fa/news/62391

لینک کوتاه: https://seanews.ir/45780

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.