شناورهای آمریکایی در مقابله با ما حرفی برای گفتن ندارند

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توان بالای نیروی دریایی سپاه گفت: شناورهای آمریکایی برای مقابله با ما حرفی برای گفتن ندارند.

به گزارش سی نیوز به نقل از اقتصادسرآمد، سردار محمدحسین بارگاهی به ایرنا اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با آمادگی رزم کامل مهیای مقابله با هر تهدیدی در خلیج نیلگون همیشه فارس هستند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها و نیروهای ائتلاف با حضور خود در خلیج فارس می‌خواستند رعب و وحشتی در دل رزمندگان نیروی دریایی سپاه ایجادکنند که الحمدالله با اقتدار کامل رزمندگان و آمادگی رزم کامل و توان بالایی که دارند نشان دادند که خلیج فارس جولانگاه آنها نیست و تمام شناورهای سنگینی که داشتند از خلیج فارس بیرون کردند.

سردار بارگاهی گفت: آمریکایی‌ها و نیروهای ائتلاف تعدادی شناور کوچک و بدون سرنشین و ناوچه را نگه داشته‌اند که از نظر بعد نظامی برای مقابله با ما حرفی برای گفتن ندارند.

وی افزود: رزمندگان ما آمادگی کامل را دارند و هر کجا خاک و کیان و انقلاب ما تهدید شود حضور پیدا می‌کنند و با توان بالایی که دارند با دشمن مقابله می‌کنند.

سردار بارگاهی تاکید کرد: رزمندگان ما چنان سیلی به دشمن خواهند زد که دیگر فراموش کنند که قصد و غرضی علیه نظام ما داشته باشند.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://eghtesadsaramad.ir/Newspaper/item/109089

لینک کوتاه: https://seanews.ir/44776

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.