اعزام ۸۹ ناوگروه به ماموریت دریایی

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی دریایی ارتش از اعزام ۸۹ ناوگروه به ماموریت های دریانوردی خبر داد و گفت: در تمامی این ناوگروه ها تیم مجهز بهداشتی و درمانی حضور دارد.

به گزارش سی نیوز به نقل از اقتصادسرآمد، دریادار دوم طاهر سلطان زاده در همایش ملی و بین المللی طب پیشگیری، امداد و درمان در شناورهای سطحی و زیرسطحی با اظهار این اولین دوره همایش در سال ۸۹ در بندرعباس برگزار شد و بعد از آن به صورت دو سالانه ادامه یافت، گفت: آخرین همایش نیز قبل از شیوع بیماری کرونا در بندرعباس برگزار شد.

وی ادامه داد: در حاشیه همایش نمایشگاه جانبی با حضور ۲۶ شرکت دانش بنیان و تجهیزات برپا شده است و بدون شک این همایش‌های علمی بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش را به مرحله کنونی رسانده است.

وی با اظهار اینکه نیروی دریای ارتش ۸۹ ناوگروه را به مأموریت‌های دریانوردی اعزام کرده است و در تمام آن تیم بهداشت و درمان حاضر بوده است، افزود: حضور تیم پزشکی تخصصی ۱۴ نفره بهداشت درمان نیروی دریایی در ناوگروه اعزامی به دور دنیا است که اکنون پنج ماه در دریا حضور دارند.

دریادار سلطان زاده با بیان اینکه بیمارستان کامل تخصصی را در ناوبندر مکران آماده کردیم، گفت: تاکنون چندین جراحی در این ناوگروه بدون پهلوگیری و کمک از کشورهای دیگر در مسیر انجام شده است.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://eghtesadsaramad.ir/Newspaper/item/108662

لینک کوتاه: https://seanews.ir/44461

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.