وضعیت خدمات رسانی کشتیرانی مرسک پس از زلزله ترکیه

کشتیرانی مرسک اعلام کرد: عملیات و خدمات لجستیکی شرکت کشتیرانی مرسک همچنان تحت تاثیر زمین لرزه ترکیه و سوریه قرار می گیرد که در روز دوشنبه 6 فوریه 2023 منطقه را لرزاند و تعدادی پس لرزه را به دنبال داشت. بندر اسکندرون تا اطلاع ثانوی بسته است، زیرا تیم ها به دنبال برآورد خسارت قابل توجه ناشی از فاجعه و آتش سوزی متعاقب آن هستند.

به گزارش سی نیوز به نقل از تین نیوز، این شرکت تاکید کرد: در حال حاضر نمی توانیم دقیقا بگوییم چه مدتی عملیات تخلیه و بارگیری در بندر اسکندرون متوقف است، اما مشتریان را در اسرع وقت از آخرین پیشرفت ها مطلع خواهیم کرد.

در حال حاضر هیچ گونه سفارش حمل یا رزرو جدید به مقصد و از مبدا اسکندرون نمی پذیریم. تیم های ما به سختی در حال توسعه برنامه های اضطراری شامل هاب های مجاور و کشتی های پشتیبان کننده با هدف به حداقل رساندن تأثیر کلی بر مشتریان و زنجیره تامین آنها هستند.

اگر قبلاً رزروی در محل یا روی آب دارید، نماینده مرسک برای مشکلات احتمالی و در مورد کمک های امدادی که ما به کار گرفته ایم و کمک رسانی بیشتر به شما در منطقه پاسخگو است.

شرایط کامل اقدامات ما برای کاهش فشار بر عملیات لجستیکی شما به شرح زیر است:

هزینه خدمات COD برای کانتینرهای روی آب به مقصد بندر اسکندرون یا بندر مرسین ترکیه، یا کانتینرهایی که به طور کامل در اولین بندر بارگیری به مقصد اسکندرون یا مرسین هستند، دریافت نمی‌شود.

بدون هزینه اصلاح / لغو برای رزروهای فعال به و از اسکندرون یا مرسین در محل.

ما از هزینه های جریمه برای محموله های تحت قرارداد مشارکت محصول (فضا یا اسلاید اجاره شده)، صادر شده از اسکندرون یا مرسین چشم پوشی خواهیم کرد.

هزینه دموراژ و حق توقف یا اجاره از تاریخ ۶ فوریه محاسبه نخواهد شد.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-252348

لینک کوتاه: https://seanews.ir/43831

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.