جزئیات طرح تفصیلی پدافند و مدیریت بحران بندر بوشهر ارائه شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: جزئیات فازهای یک تا سه طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر ارائه شد.

به گزارش سی نیوز به نقل از  خبرگزاری مهر، محمد شکیبی نسب در نشست بررسی جزئیات فازهای یک تا سه طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر اظهار داشت: در این طرح، مدیران و کارشناس اداره کل بنادر و دریانوردی استان به همراه دانشگاه صنعتی مالک اشتر اقدامات قابل توجهی داشتند که تلاش‌های بی وقفه این مجموعه جای تقدیر و قدردانی را دارد.

وی بیان کرد: امید است خروجی این تلاش‌ها که مبتنی بر رویکردهای علمی و پژوهش گرانه است بتواند کمک فراوانی به افزایش بهره وری و همچنین ثبات و پایداری فعالیت‌های بندری در استان بوشهر کند.

شکیبی نسب یادآور شد: در فاز ششم طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر ۱۲ طرح عملیاتی نظیر طرح عملیاتی پدافند سایبری، پرتویی، زیستی، شیمیایی، پدافند غیرعامل در حوزه دریا و … گنجانده شده است.

ناظر فنی طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر نیز در تشریح اهمیت این طرح مطالعاتی اظهار کرد: در طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر، روش‌های علمی متنوعی در حوزه دارایی شناسی، تهدیدات و آسیب شناسی مورد استفاده قرار گرفته که همین امر، این مطالعات را از سایر مطالعات انجام شده در سایر بنادر کشور مجزا ساخته است.

جلال محمدی باغملایی افزود: شناسایی و غربالگری دارایی‌ها، شناسایی تهدیدات، مخاطرات طبیعی، بررسی همجواری دارایی‌های خطرزا و …از دیگر اقدامات صورت گرفته در فازهای یک تا سه طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل در خروجی این طرح علاوه بر بندر بوشهر، بنادر گناوه، دیلم، کنگان، دیر و عسلویه به صورت ویژه دیده شدند.

فازهای یک تا سه طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر توسط دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران به عنوان مشاور طرح با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان پدافند غیرعامل کشور در بوشهر ارائه شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.