شناورهای سبک در مناطق شمالی خلیج فارس تردد نکنند

رییس اداره هواشناسی قشم اعلام کرد: با توجه به تاثیر توده بارشی در مناطق شمالی خلیج فارس، در مناطق غربی جزایر کیش و لاوان افزایش لحظه ای سرعت باد محتمل خواهد بود توصیه می شود شناورهای سبک از رفت و آمد دریایی در این مناطق خودداری و تردد کشتی های تجاری به سمت بوشهر و خوزستان با احتیاط صورت پذیرد.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایرنا محمد کاملی دیرستانی با توصیف پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی استان هرمزگان و جزیره قشم افزود: با تاثیر سامانه بارشی در نقاطی از استان هرمزگان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در روز جاری در نقاطی از استان هرمزگان از جمله مناطق شرقی رگبار باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد پیش بینی می شود.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم توضیح داد: تقویت نقطه ای موج بارشی در مناطقی از شرق، غرب و شمال استان هرمزگان محتمل خواهد بود، توصیه می شود تمهیدات لازم صورت پذیرد و از رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

کاملی دیرستانی اضافه کرد: فردا (پنجشنبه نوزدهم آبان ۱۴۰۱) ضمن محتمل بودن بارش پراکنده در برخی نقاط شرقی استان هرمزگان، از تاثیرات سامانه بارشی در سایر مناطق کاسته خواهد شد.

وی گفت: از نظر دمایی با توجه به افزایش نسبی دمای کمینه در صبح امروز، به تدریج از پنجشنبه در غالب نقاط از جمله مناطق شمالی کاهش نسبی دمای کمینه مورد انتظار است.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم بیشینه دما و رطوبت را در ایستگاه هواشناسی (فرودگاه قشم) ۳۱ درجه و ۹۰ درصد و شهر قشم را ۳۱ و ۸۴ درصد اعلام کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.