جابجایی بیش از ۶ میلیون مسافر دریایی در بنادر قشم

 مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم از حمل و نقل و انتقال ۶ میلیون و ۱۹۲ هزار ۹۴۳ نفر مسافر و گردشگر از ابتدای سال جاری تا پایان روز بیست و دوم مهر ۱۴۰۱ از طریق راه دریایی و بنادر مسافری این جزیره خبر داد.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، علی اشتری با ارائه آمار عملکرد بنادر قشم از روز (اول فروردین تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱) اظهار داشت: در مدت یادشده با ترابری (حمل و نقل) ۶ میلیون و ۱۹۲ هزار و ۹۴۳ نفر، شاهد افزایش ۸۴ درصدی نفر – سفر هموطنان و گردشگران داخلی و خارجی به جزیره قشم نگین خلیج فارس بوده ایم.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیون و ۵۴ هزار و ۱۵۴ تُن انواع کالا نفتی و غیر نفتی در بنادر کل جزیره قشم سرزمین عجایب هفتگانه خلیج فارس تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۳۵ درصدی داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم توضیح داد: از ابتدای سال جاری تا پایان روز بیست و دوم مهرماه، ۷۲۹ هزار و ۷۸ دستگاه خودرو از طریق بنادر لافت و پهل جابجا شده اند که جمع کل ورود این خودروها به این نگین خلیج فارس ۳۵۹ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو و جمع کل خروج آنها از سرزمین آب و آفتاب ۳۶۹ هزار و ۸۷۸ دستگاه ثبت و گزارش شده که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۱ درصد افزایش یافته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.