آماده سازی ۴۶ راهدارخانه در طرح زمستانی پلیس

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده سازی ۴۶ راهدارخانه در طرح زمستانی پلیس برای خدمت‌رسانی به هموطنان و شهروندان خبر داد.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از یک ماه پیش و همزمان با سرد شدن هوا فعالیت خود را برای تسهیل در عبور و مرور مردم آغاز کرده و نیروهایش در آماده باش به سر می‌برند.

او گفت : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در طرح زمستانی ۵۰۰ نفر از نیرو‌های زبده و باتجربه خود به کار گیری خواهد کرد.

کرمی با اشاره به آماده سازی ۴۶ راهداری در سطح جاده‌های استان، افزود: ۳۶۰ دستگاه خودرو و ماشین آلات سبک و سنگین نیز در این طرح آماده بکارگیری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته آماده کردن ۴۰ هزار تن نمک و شن برای زمستان است تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

او ادامه داد: به منظور تسهیل در تردد‌های جاده‌ای و کاهش حوادث در هشت ماه سپری شده از سال ۱۸۰ کیلومتر از راه‌های استان لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

کرمی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آماده است در کنار پلیس و دیگر دستگاه‌های امداد رسان خدمات لازم را به شهروندان کرمانشاهی و دیگر هموطنان ارائه کند و همکاران ما ۲۴ ساعته در جاده‌ها حضور خواهند داشت .

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.