رشد مداوم حمل‌ونقل ریلی طرحی نو می‌خواهد

 

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که به‌دنبال رشد مداوم و پیوسته صنعت ریلی هستیم لازمه تحقق این هدف را داشتن یک طرح نو اعلام کرد.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید میعاد صالحی در دیدار با مدیران عامل شر‌کت های حمل و نقل ریلی مسافری با قدردانی از رعایت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دوره کرونا،‌ اظهار کرد:‌ شرکت راه آهن حرکت دهنده و پیشران صنعت ریلی است پس هر اندازه توانمندتر باشد، به تقویت بیشتر بخش خصوصی منجر خواهد شد.

وی با بیان این‌که صنعت حمل و نقل ریلی مانند یک خانواده است، افزود: باید شرایط را به شکلی پیش ببریم که شرایط برای همه اجزای صنعت ریلی برد-برد باشد. به دنبال رشد مداوم و پیوسته هستیم که نیاز به طرحی نو دارد.

وی ادامه داد: با توجه به آرمان‌های انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب، دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی انتظار دارد که مسافران در سفری ایمن و با آرامش با قطار به هر نقطه کشور سفر کنند و نتیجه آن کاهش تصادفات رانندگی و کاهش مصرف سوخت است.

مدیرعامل راه آهن با اشاره به این‌که بخش مسافری، نقطه اتصال حمل و نقل ریلی با مردم و به نوعی پیشانی این حوزه است و باید تقویت شود، گفت: یکی از پیش‌نیازها برای جهش اقتصادی کشور توسعه صنعت حمل و نقل است که تاثیرگذارترین حمل و نقل برای شرایط امروز کشور، حمل ونقل ریلی است. حمل و نقل ریلی مزیت های فراوانی دارد که برای توسعه آن باید به الزامات و پیش نیازهای آن پرداخت و واقعیات را در نظر گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.