حضور پررنگ تشكل ملی کشتیرانی ایران در اجلاس فیاتا ، پاناما ٢٠٢٤

به گزارش روابط عمومی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران ، ریاست محترم هیئت مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران  جناب آقای ورشو ساز، در اجلاس سالانه فیاتا (فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های حمل و نقل) که در کشور پاناما برگزار گردید، به نمایندگی از جمهوري اسلامي ايران حضور یافت.

این اجلاس، فضایی مغتنم برای تبادل نظرات و تجربیات میان نمایندگان کشورهای مختلف در حوزه حمل و نقل و لجستیک فراهم آورده است. حضور بارز انجمن کشتیرانی ایران در این رویداد بین‌المللی، گواهی بر تلاش‌های مستمر تشكل ملي كشتيراني ايران برای ارتقاء سطح همکاری‌های بین‌المللی و مشارکت فعال در تصمیم‌گیری‌های جهانی در عرصه حمل و نقل و لجستيك است.

آقای ورشو ساز در این نشست، به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های موجود در صنعت کشتیرانی پرداخت و بر اهمیت همکاری‌های چندجانبه میان کشورهای عضو فیاتا تأکید نمود.

انتظار می‌رود  نتایج این نشست‌ها به بهبود استانداردها و افزایش رقابت‌پذیری صنعت حمل و نقل و لجستيك جمهوري اسلامي ایران در سطح بین‌المللی منجر شده  و به توسعه و تعالی اقتصادی كشور و تحقق اهداف راهبردی این انجمن منتج شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.