دبیرکل انجمن کشتیرانی طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

سی نیوز- به گزارش روابط عمومی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران ، مسعود پل مه دبیرکل این تشکل، در پیامی به مناسبت  روز خبرنگار ، طی پیامی از تمامی خبرنگاران به خاطر تلاش‌های بی‌دریغ و تعهد آنها در عرصه خبررسانی و روشنگری، قدردانی کرد. ایشان تاکید کردند که خبرنگاران با قلم‌های خود به پیشرفت جامعه و تقویت دموکراسی کمک می‌کنند و در راه عدالت و شفافیت ایستاده‌اند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

به نام خداوند لوح و قلم

حقیقت نگار وجود و عدم

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی است که در تقویم کشورعزیزمان ایران به نام روز خبرنگار مزین شده است.

این روز فرصت مناسبی است برای بزرگداشت مقام والای خبرنگارانی که با صداقت و شجاعت در عرصه‌ی خبررسانی ، نقشی کلیدی در روشن‌گری و افشای حقیقت ایفا می‌کنند. آنها با تعهد و زحمات بی‌دریغ خود، چراغ هدایت در دل تاریکی‌ها و موانع را روشن می‌سازند و با ارائه‌ی مطالب دقیق و صحیح، به پیشرفت جامعه و تقویت دموکراسی کمک می‌کنند.

این تلاش‌ها نشان از تعهد عمیق و رسالت انسانی خبرنگارانی است که همیشه در جسـتجوی عدالت و روشنگری هستند و از این راه پا پس نمی کشند. در این روز بزرگ به یاد شهیدان رسانه ، که با جانفشانی و فداکاری خود الگوی روشنی از ایستادگی در برابر ظلم و بی عدالتی بوده اند، ادای احترام می‌کنیم.

همچنین از تمامی خبرنگاران گرامی که با قلم‌هایشان در راستای حقیقت و شفافیت گام برمی‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

امید است که دراین مسیر همچنان با عزمی راسخ و شجاعت به ایفای رسالت خبرنگاری در جامعه ادامه داده و با تلاش‌های پیگیرانه، به تحقق عدالت، پیشرفت و اصلاحات مؤثر در جامعه دست یابید. همچنین، از درگاه خداوند متعال برای تمامی خبرنگاران، سلامت کامل، موفقیت پایدار و تندرستی آرزومندم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.