برگزاری نشست و کارگاه آموزشی مسئولان و کارشناسان حقوقی بنادر کشور در بندر نوشهر

نشست تخصصی مسئولان و کارشناسان حقوقی و قراردادهای سازمان بنادر و دریانوردی و بنادر تابعه درمنطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر آغاز بکار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، در این نشست و کارگاه آموزشی دو روزه، مسئولان و کارشناسان حقوقی و قراردادهای بنادر سراسر کشور، با مفاهیم و موضوعاتی مانند تعاریف مناطق ویژه و آزاد اقتصادی، چگونگی تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی، نظارت بر واردات کالا به کشور، بارنامه دریایی، دستورالعمل های مناطق ویژه ، کالاهای متروکه و تفاهم نامه با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی آشنا خواهند شد.

همچنین اقدامات قبل و بعد از ورود کشتی ها به بنادر، مرور کلیه مراحل عملیات port time، سازمان های همکار در ورود و خروج شناورها ، اصطلاحات بین المللی بازرگانی، وظایف نمایندگی کشتیرانی ها، مسئولیت (نمایندگی ها –کارفرما – شخص ثالث –امضای بارنامه) و قوانین و دستورالعمل های مربوطه از دیگر موضوعاتی است که توسط مدرسان در این نشست تخصصی ارائه خواهد شد.

گفتنی است، نشست تخصصی مسئولان و کارشناسان حقوقی و قراردادهای سازمان بنادر و دریانوردی و بنادر تابعه با رویکرد هم اندیشی و تبادل نظر از حیث مسائل و مشکلات مطرح در پرونده های جریانی ستاد و بنادر طی روزهای 23 و 24 خرداد ماه در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در حال برگزاری است.

 

 

بازنشر محتوا: سی نیوز

منبع: https://www.pmo.ir/fa/news/663190

لینک کوتاه: https://seanews.ir/48516

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.