نتایج دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران اعلام شد

رئیس هیات نظارت اتاق بازرگانی تهران گفت: با پایان یافتن دهمین دوره انتخابات این نهاد ۴۰ نفر از میان ۱۶۹ کاندیدا در پایتخت به عنوان عضو هیات نمایندگان انتخاب شدند.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایرنا، ابراهیم بهادرانی اظهار داشت: تعداد آرای اخذ شده به ۲ هزار و ۱۹۴ رسید که از این میزان ۱۴ رای به صورت سفید و در مجموع دو هزار و ۱۸۰ رای ثبت شده است.

وی تصریح کرد: در بخش بازرگانی عباس آرگون با ۹۵۳ رای، سعید تاجیک با ۹۲۸ رای، محسن بهرامی ارض اقدس با ۹۴۷ رای، ابوالفتح صانعی با ۹۳۰ رای، افشین کلاهی با ۸۹۹ رای، ایرج رهبر با ۸۹۵ رای، سید مرتضی حاج آقا میری با ۸۷۹ رای، حمیدرضا صالحی با ۸۷۹ رای، هرویک یاریجانیان با ۷۷۶ رای، پیمان سنندجی با ۸۶۹ رای، محمد عبده زاده با ۸۵۹ رای، رادین گوران با ۸۵۹ رای، علیرضا کیانی آذربایجانی با ۸۴۹ رای، مهراد عباد با ۸۴۲ رای، محمدرضا غفراللهی با ۸۳۲ حائز اکثریت آرا شدند.

بهادرانی افزود: در بخش صنعت نیز احمیدرضا فرشچیان با ۹۸۹ رای، علیرضا کلاهی صمدی با ۹۳۷ رای، سهیل آل رسول با ۹۲۰ رای، محمدرضا زهره وندی با ۹۱۴ رای، فرزین فردیس با ۹۱۰ رای، پیام باقری با ۹۰۱ رای، حسن احمدیان با ۸۹۸ رای، محمد نجفی عرب با ۸۹۴ رای، امین مقدم با ۸۸۷ رای، محمدرضا نجفی منش با ۸۷۸ رای، مهرداد صابری با ۸۷۰ رای، محمد مهدی فنایی با ۸۶۰ رای حائز اکثریت آرا در این انتخابات شدند.

به گفته بهادرانی، در بخش معدن نیز فریال مستوفی با ۹۶۲ رای، محمدرضا بهرامن با ۹۱۸ رای، سجاد غرقی با ۸۶۴ رای، قدیر قیافه با ۸۴۷ رای حائز اکثریت آرای انتخابات بخش معدن شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی نیز فرهاد آگاهی با ۹۵۲ رای، حسن فروزان فر با ۹۲۷ رای، داوود رنگی با ۹۲۵ رای، مریم تاج آباد ابراهیمی با ۹۲۲ رای، کاوه زرگران با ۹۰۱ رای و علی تقوی فر با ۸۷۵ رای حائز اکثریت آرای انتخابات بخش کشاورزی شدند.

انتخابات دهمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران دیروز، شنبه بیستم اسفند از ساعت ۸ صبح در محل سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شد و در ساعت ۲۰ پایان یافت.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://irna.ir/xjLXvS

لینک کوتاه: https://seanews.ir/44935

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.