نمایشگاه صنعت حمل و نقل، پل ارتباطی واردکنندگان و صادرکنندگان با شرکت های حمل و نقل

مجتبی سید زادگان، عضو کمیته مشورتی تحول دیجیتال و IT انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در گفتگو با خبرنگار سی نیوز گفت: نمایشگاه صنعت حمل و نقل به عنوان همسو ساز وارد کننده و صادر کننده با شرکت های ترانشیپ و حمل و نقل، به عنوان پلی ارتباطی نقش بسزایی را می تواند بازی کند.

به گزارش سی نیوز سید زادگان افزود: راهنمایی ها و توانمندی‌هایی که غرفه داران در جلسات حضوری نمایشگاه در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهند می تواند مانعی برای بروز مشکلات عدیده ای شود که بدون داشتن این اطلاعات، وارد کننده و یا صادر کننده، متحمل ضررهای سنگینی می شود.

وی تاکید کرد:  این اطلاعات می تواند شامل نحوه بسته بندی مناسب برای کالاهای خاص باشد تا مسیرهای حمل امن تر، راحت تر و ارزان قیمت تر از روشهای معمول.

عضو کمیته مشــورتی تحول دیجیتال و IT انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران درباره ره آورد و دستاوردهای ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته اظهار داشت: به نظر من مهمترین دستاوردی که این نمایشگاه برای صنعت حمل و نقل و تمامی افرادی که به نوعی با این صنعت بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم همکاری می کنند، آشنا شدن با خدمات و توانمندی‌های انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران بود. چراکه بسیاری از خدمات ارزنده ای که می‌توان با صرف هزینه و وقت بسیار زیاد، خارج از انجمن کشتیرانی ایران دریافت کرد را به راحتی با کوتاهترین زمان، به درستی و کارشناسی شده از انجمن کشتیرانی ایران دریافت نمود. این مهم نوید فرایندی قابل اعتماد و بی دغدغه را می دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.