۵۸۷ فروند شناور در هرمزگان ساخته شد

معاون امور دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۵۸۷ فروند شناور در شرکت‌های شناورسازی‌ استان ساخته شده است.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، اسماعیل مکی‌زاده با اشاره به ساخت ۵۸۷ فروند شناور در ۹ ماهه سال جاری در استان افزود: این شناورها در ۶۵ باب کارگاه درون استانی ساخته شده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۱ نوع از انواع گواهینامه دریایی صادر شده که می‌توان به گواهینامه‎های ثبت جدید، صدور گواهینامه‌های حداقل خدمه، ثبت موقت، بین‌المللی امنیت، امنیت موقت، ابطال ثبت، گواهینامه‌های تاییدیه کارگاه و شناورسازی‌های (ساخت و تعمیر شناورها) و غیره اشاره کرد.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، میزان صدور گواهینامه در ۹ ماهه سال جاری را نیز ۲ هزار و ۲۷۴ فقره اعلام کرد که این تعداد در مقایسه با سال گذشته که یک‌هزار و ۵۸۷ فقره بوده به ۲۳ درصد افزایش یافته است.

مکی‌زاده گفت: همچنین در ۹ ماهه سال جاری، ۲۸۶ گواهینامه ثبتی شناورهایی که بدنه آنها از نظر انتفاع (قابلیت بهره‌برداری) خارج شده بود، ابطال شد.

وی اظهار داشت: موسسه‌های رده بندی معتبر فعال در استان در ۹ ماهه سال جاری تا کنون از ۲ هزار و ۵۱۹ شناور ثبتی استان بازدید کرده‌اند و برای آنها گواهینامه ایمنی صادر شده است.

به گفته معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، تعداد کارگاه‌ها و کارخانه‌های مجاز شناروسازی استان با نظارت اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناورها از ۵۲ باب کارگاه در سال ۹۵ به ۶۵ باب در سال جاری رسیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.