جلسه کارگروه هم اندیشی داوران تخصصی حوزه حمل و نقل دریایی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، جلسه کارگروه هم اندیشی داوران تخصصی حوزه حمل و نقل دریایی با حضور دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، کارشناسان، مدیران و فعالان شرکت های حمل و نقل برگزار گردید.

در این هم اندیشی، چالش‌های نهادهای داوری تخصصی از جمله: بروزرسانی آموزشی، قواعد تخصصی، قواعد حقوقی و آیین دادرسی داوری مورد بررسی قرار گرفت.

در حوزه آیین‌نامه و قواعد داوری نیز مرکز داوری انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران مباحث رسته های تخصصی داوران در موضوعات عملیات کانتینری، عملیات فله خشک، عملیات فله مایع، عملیات جنرال کارگو، عملیات تخلیه و بارگیری و بارشماری، عملیات محوطه کانتینری و نگهداری کالا، اسناد، مدارک و فرآیندهای بازرگانی، چارترینگ و مسئولیت‌های ذینفعان، مالی، بیمه و کشتیرانی را با کارشناسان و مدیران حاضر در هم اندیشی به بحث و گفتگو و مشورت گذاشت.

درپایان این جلسه، پیشنهادات و نظراتی درباره نحوه معرفی خدمات داوری، ارتقاء نهاد داوری انجمن در دیگر صنایع، بهبود عملکرد هیات‌های داوری کنونی و توسعه نهاد داوری انجمن در سطوح بین‌المللی مطرح شد و نتایج به دست آمده مورد بررسی قرار گرفت.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.