پیگیری اقدامات لازم برای تصویب «جایزه ملی بهره وری بایندر»

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران گفت: در نظر داریم به منظور ارتقای حوزه کسب وکار دریایی، «جایزه ملی بهره وری بایندر» را پس از کسب موافقت لازم توسط دولت، اجرایی کنیم.

پل مه اظهار داشت: یکی دیگر از خدمات پیش رویی که امیدواریم امسال اجرایی شود، طرح بیمه TAC خواهد بود که با اجرای این طرح تمامی فعالیت های حوزه TAC بدون نیاز به مراودات مالی مستقیم و مشکلاتی که حاصل دریافت صورت حساب های سازمان بنادر خواهد بود را رفع و رجوع می کنیم.

وی افزود: خوشبختانه در طول 10 سال گذشته توسعه اعضا به واسطه توسعه فعالیت های انجمن را داشتیم. درسال 1390 انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران 156 عضو داشت؛ در حالیکه همینک بیش از 340 عضو اصلی دارد.

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران عنوان نمود: در بخش آموزش خوشبختانه در خلال 10 سال گذشته رشد بسیار  زیاد و خوبی داشتیم. یکی از اهداف برنامه های ما توسعه کمی و کیفی آموزش مبتنی بر فعالیت های داخلی و خارجی است.

پله مه با مقایسه آمار 40هزار ساعته آموزش در سال گذشته اذعان داشت: انجمن کشتیراین و خدمات وابسته ایران در شش ماهه امسال تقریبا 39هزار ساعت آموزش ارائه داده است.

وی درباره حوزه مشاوره های تجاری و حقوقی به مفهوم حمایت از حوزه کسب وکار گفت: در سال 1390 صد و چهارده مشاوره داشتیم و خوشبختانه در شش ماهه امسال به 4000مورد مشاوره ای (که یا تاسیس شرکت های جدید را درپی داشته یا منجر به توسعه فعالیت به مفهوم استمرار خط بقا بوده) را رقم زدیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.