افزایش ظرفیت تولید آب از شیرین‌سازی آب دریا در بوشهر

استاندار بوشهر از افزایش تولید آب آشامیدنی از طریق شیرین‌سازی آب دریا در استان خبر داد و گفت: ظرفیت تولید آب آب‌شیرین‌کن دیّر به بیش از ۱۰هزار مترمکعب افزایش می‌یابد.


به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم،  احمد محمدی‌زاده در آیین آغاز ساخت طرح آب‌شیرین‌کن بندر دیّر با بیان اینکه تأمین آب یکی از موضوعات اساسی استان بوشهر است اظهار داشت: ظرفیت آب‌شیرین‌کن بندر دیر از 3 هزار و 750 مترمکعب تا 10 هزار مترمکعب در شبانه‌روز قابل افزایش است.

وی از اجرایی شدن پروژه آب‌شیرین‌کن عسلویه تا یک ماه آینده خبر داد و بیان کرد: در هفته دولت امسال طرح‌های آب‌شیرین‌کن افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد و در سال جاری اجرا و افتتاح این طرح‌ها در دستور کار قرار دارد.

استاندار بوشهر از افزایش تولید آب آشامیدنی از طریق شیرین‌سازی آب دریا در استان خبر داد و گفت: مسئولان استان بوشهر تمام توان خود را به‌کار خواهند گرفت تا کمبود آب آشامیدنی در استان جبران شود.

محمدی‌زاده گروه مپنا به‌عنوان سرمایه‌گذار اجرای طرح آب‌شیرین‌کن بندر دیر را توانمند دانست و خاطرنشان کرد: مپنا توان بالایی در اجرای آب‌شیرین‌کن دارد و امید می‌رود بر اساس قرارداد این پروژه تکمیل و افتتاح شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.