پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت هفته دفاع مقدس

معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت شهیدپرور ایران و به ویژه جامعه بزرگ دریایی و بندری کشور تبریک گفت.
به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، متن پیام علی اکبر صفایی به این شرح است:

بسم ربّ الشهدا و الصدیقین

تاریخ ایران‌زمین، گواه دوره‌های حماسه‌آفرین بسیاری است که موجب مباهات و سربلندی این ملت ریشه‌دار و کهن می‌باشد. یکی از این مقاطع پرشکوه، هشت سال دوران دفاع مقدس و ایامی است که عزت و عظمت و استقلال ایران اسلامی به‌واسطه آن تثبیت گردید. دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت‌ آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.

هشت سال دفاع مقدس، روایتی از دوران طلایی و پر افتخار ملتی است که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود کرد و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد. بدون شک نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس در گام دوم انقلاب طبق منویات مقام معظم رهبری، از مهم ترین ضروریات جامعه به ویژه برای تقویت اراده جوانان و نوجوانان جهت مقابله با جنگ نرمی که از سوی معاندان نظام طراحی شده به شمار می رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.

بی تردید هفته بزرگداشت دفاع مقدس که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم نمایند.

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا… الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شهید پرور ایران اسلامی و به ویژه جامعه بزرگ دریایی و بندری کشور تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی را برای خود و همگان مسألت دارم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.