فعالیت‌های خطوط کشتیرانی دریای خزر، رضایت بخش است

 

با تلاش مرتب و مداوم خطوط، صاحبان کالا بر اساس برنامه، کالای خود را جابجا می‌کنند و می توانند کسب و کار خود را در شرایط بهتری اداره کنند.خوشبختانه فعالیت‌های تجاری در بنادر انزلی و امیرآباد برای شرکت کشتیرانی دریای خزر رضایت بخش بوده و در صورت عدم استقبال، قطعا برای کشتیرانی هم رضایت بخش نخواهد بود.

مدیرکل بنادر و کشتیرانی گیلان به بیان و تشریح وضعیت اخیر گشایش خطوط سازمانیافته کشتیرانی کانتینری در دریای خزر پرداخت و گفت: خوشبختانه پس از بهره‌برداری، شاهد افزایش حجم حمل و نقل و عبور کالا در بنادر انزلی و امیرآباد هستیم و خوشبختانه در این راستا، تجربه روند رو به رشدی را به دست آورده‌ایم.

حسین یونسی درباره فعالیت خطوط کشتیرانی منظم کانتینری در دریای خزر، اظهار داشت:مقرر شده معافیت‌های تعرفه‌ای برای شرکت های کشتیرانی دریای خزر از طرف سازمان های بنادر و دریانوردی در نظر گرفته شود و به این ترتیب شاهد افزایش تمایل خطوط کشتیرانی برای فعالیت باشیم.

مدیرکل بندر و کشتیرانی گیلان، تداوم فعالیت تجاری-ترانزیتی خطوط منظم کشتیرانی منظم کانتینری در دریای خزر را یکی از عوامل موفقیت آن دانست و افزود: خطوط کشتیرانی کانتینری در بنادر انزلی و امیرآباد، براساس برنامه به صورت منظم و هفتگی در حال رفت وآمد هستند و خوشبختانه فعالیت ها در این راستا نتیجه داده و مثمر ثمر بوده است.

یونسی با بیان اینکه فعالیت خطوط کشتیرانی منظم کانتینری در دریای خزر موجب افزایش میزان ترافیک و ترانزیت کالا می شود، تاکید کرد: با تلاش مرتب و مداوم خطوط، صاحبان کالا بر اساس برنامه، کالای خود را جابجا می‌کنند و می توانند کسب و کار خود را در شرایط بهتری جلو ببرند.

خوشبختانه فعالیت های تجاری در بنادر انزلی و امیرآباد برای شرکت کشتیرانی دریای خزر رضایت بخش بوده و در صورت عدم استقبال، قطعا برای کشتیرانی هم رضایت بخش نخواهد بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه شرکت کشتیرانی دریای خزر در بندر انزلی اقدام به تهیه کانتینر خالی کرده است، خاطرنشان کرد: مقوله ترانزیت کالا به وجود کانتینر گره خورده است و خوشبختانه در این راستا شرایط بندر انزلی مطلوب است. باید بدانیم شرایط بندر انزلی طی ۶ ماهه نخست سال جاری مطلوب است و تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۷۷درصدی فعالیت کانتینری آن هستیم و علاوه بر این حدود ۲۷۷ درصد افزایش ترانزیت کالا را تجربه می کنیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به اینکه شرکت کشتیرانی خزر کانتینرهای خالی را در بندر انزلی فراهم کرده است، خاطرنشان ساخت: موضوع ترانزیت کالا به وجود کانتینر وابسته است و خوشبختانه شرایط بندر انزلی از این نظر مساعد است. لازم به ذکر است که وضعیت بندر انزلی در 6ماهه اول سال جاری خوب بوده و تاکنون فعالیت کانتینری آن نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۷۷ درصد رشد داشته است و همینطور شاهد افزایش ۲۷۷ درصدی ترانزیت کالا هستیم.

شایان ذکر است در ابتدای امر، فعالیت خطوط لاینر کانتینری از ۳ بندر اصلی شامل: بنادر انزلی ، نوشهر و امیرآباد شروع شده است و فریدون‌کنار نیز به عنوان مبدا حمل و نقل اضافه می شوند و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، ۹ کشتی از بنادر انزلی، نوشهر و امیرآباد به بنادر آستراخان، آکتائو و ماخاچ‌کالا رفت و آمد خواهند کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.