رشد ۴۵ درصدی جابجایی بار و مسافر در فرودگاه امام (ره)

سرپرست شهر فرودگاهی امام (ره) با اشاره به رشد ۴۵ درصدی جابه‌جایی بار و مسافر در فرودگاه امام طی ۵ ماه امسال، گفت:۲۴۰ هکتار برای هسته پیشران منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام در حال آماده‌سازی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سعید چلندری در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت با یادآوری این‌که ترمینال سلام با دستور وزیر راه و شهرسازی مختص سفرهای زیارتی است،‌ اظهار کرد: در فرودگاه امام رشد 45 درصدی جابجایی بار و مسافر را در 5 ماه امسال داشتیم. در مدت یاد شده حدود 2 میلیون مسافر جابجا شده و پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال 9 میلیون مسافر را در شهر فرودگاهی امام جابجا کنیم.

وی با بیان این که امید است به زودی بتوانیم گواهینامه فرودگاهی را دریافت کنیم،‌ افزود: برنامه‌های توسعه‌ای عدیده‌ای در دستور کار قرار گرفته است. در این راستا به‌زودی فراخوان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای 20 پروژه اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: با اقدامات انجام شده 240 هکتار برای هسته پیشران منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام در حال آماده‌سازی است. به‌زودی در این منطقه اتفاقات خوبی روی می‌دهد. ضمن این‌که احداث ترمنیال 400 هزار هکتاری در فاز 2 فرودگاه آغاز می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.